Äntligen helg!!

Den här veckan har gått så seeeeeegt. är fortfarande otroligt trött, men jag ser fram emot en helg som det inte händer någonting.

Ikväll ska jag laga lite mys-mat, oxfilé, och potatisgratäng. till det lite sparris och broccoli. mumma. Till det kanske man kan få ett glas vin, om nu maken kommit ihåg att uppsöka alko (finlands mostvarighet till systembolaget) under dagen.

Sen tror jag att jag ska tapa upp ett hett bad, låsa in mig med bubblor, soft musik och därefter en varm morgonrock och en soft film på tvn.

Kan ni tänka er, jag ska försöka kolla på tv ikväll.

det är inte ofta jag lägger upp fötterna på soffbordet, men ikväll tror jag att jag ska göra det. mest för att anars sitter jag inne på kontoret och pysslar, inget ont med det, men ibland kan det vara skönt med ombyte i miljö😉

Näh, det här går inte, nu´ska jag fara och hämta barnen frå dagis, sen är det mysfredag med familjen som gäller..

Kram
Katarina

One thought on “Äntligen helg!!

  1. Själv gör jag tvärtom. Sätter mig vid pysselbordet som ombyte till soffan och tv:n (och godispåsen som är min bäste vän).🙂 Fast ikväll blir det naturligtvis Idol, även om jag inte har någon favorit längre. Jag vill gärna heja på någon!

    Trevlig helg!
    Kramar

Leave a Reply

