överkörd av en truck!!

ja så känner jag mig idag.
har gått omkring och känt mig svimfärdig och trött hela dagen. Vet inte riktigt vad det beror på, men trött är jag iallafall.
det känns som om kroppen är på väg in i dvala, för jag kommer knappt upp på morgonen, och att gå och sova på em när jag kommer hem från jobbet är en hemlighet. jag sover en timme före barnen kommer hem från dagis, och ändå somnar jag tidigt på kvällen.

Idag har jag varit på stavgång med grannfrun, vilket kändes skönt trots snöblandat regn och snålblåst.
Men direkt jag kommer in får jag samma förlamande trötthet i kroppen igen.

så idag har jag inte gjort något. Jag tänkte skapa lite att skicka in i sista minuten till scrapboking.mm men det får bli till nästa deadline i januari, för nu orkar jag inte ikväll.
Jag har gjort ett födelsedagskort till grannarnas morfar som fyller 60, men eftersom själva födelsedagskortet innehåller foton på barn som inte är mina egna så har jag inte scannat kortet för att lägga upp det på bloggen.
men jag gillade upplägget så det blir något liknande framöver som julkort, så ni kommer att få se liknande kort🙂

Nu ska jag uppsöka snarklådan
Ha det gott

KRam
Katarina

2 thoughts on “överkörd av en truck!!

  1. oo tack snälla du för awarden. Det är min andra någonsin så jag blir verkligen jätteglad. Jag ska försöka få ändan ur och blogga imorgon!
    KRAM

Leave a Reply

