En award och en utmaning

Helgens lilla träff här hemma gick bra. tjejerna blev inspirerade, och gjorde jättefina alster
själv fick jag inte något gjort då jag försökte hjälpa och inspirera så mycket som möjligt.

kikade in till söta petras blogg och såg att jag fått en award….

award_21503483
tack snälla söta rara,
jag ska själv skicka den till fem personer som i sin tur skickar den vidare🙂

jag skickar den till:

Birgitta: för att hon alltid tänker på miljön, och gör livet lite gladare de gånger jag ser henne vilket inte är så ofta som man vill.

Mahlin, för att hon är så kreativ och gör helt fantastiska saker att inspireras av. hittade hennes blogg när jag var med i Badgirls topdesigner school.

Linda min DT kollega som sprudlar av färg och energi… jag fattar inte var all den orken kommer ifrån

Ulrika för att hon är en ständig inspirationskälla med sina fantastiska skapelser

sessan, en tjej vars blogg jag ramlade över häromsistens och som nog kan bli något stort när tiden är mogen. superduktig och kreativ.

————————————————————————————————-

dessutom har Emmla utmanat mig att svara på några frågor:

Vilken mat äter du ofta?
tjaa, spagetti och köttfärssås, eller ris och kyckling… varierad kost vad är det?? nä men spagetti blir det ftast då vår barn älskar ” makaloner”.

När du är på kalas, är du den som sitter eller hjälper du till att duka av?
Jag är nog lite både och. tidigare var jag den som alltid reste mig upp, plockade bort osv, men nu sitter jag nog oftare. men frågar om jag ska hjälpa till om ingen annan gjort det före mig.

VAr sitter du helst när du bloggar?
I mitt eget kontor framför min bärbara dator.

Köper du ofta triss??
Nope, aldrig. däremot får jag alltid trisslotter i julklappa v min söta mormor. men det är de enda jag skrapar.

Vilket land eller stad har varit bästa semestern?
Hmmm bästa stad ROM alla kategorier, god mat, härlig miljö, mycket att se.
bästa Land… Thailand, det var verkligen en underbar resa jag hoppas kunna göra om vid tillfälle.

Vilken tv-kanal tittar du mest på?
Jag ser nästan aldrig på tv, och när jag gör det är det nyheterna… och kan det vara kanal 1???

Vilket är ditt favoritvin?
Inget egentligen, bosca är gott till grillat på sommaren, men ger alltid så förbenad skallebank. är migränare och vin vill gärna framkalla attacker, däremot dricker jag gärna en kall äppelcider, eller en smirnoff ice på fredagkvällen.

Här är reglerna: Välj ut 4 stycken som du vill ska svara och utmana dem sedan på deras bloggar. Be dem läsa din, och låt personen som utmanat dig veta när du svarat på utmaningen.

och jag utmanare er alla som läser min blogg att svara på frågorna

KRam
Katarina

3 thoughts on “En award och en utmaning

  1. Ååååå gud så kul!!Rodnar lite här..hihi

    Måste bara fråga hur gör man nu då?
    Har aldrig fått någon award..hehe

Leave a Reply

