Ett köp har jag gjort

 

Söta kat! har gjort ett armband och halsband som jag köpt av henne, helt underbara färger…. märks det att jag gillar turkost???

det ligger nu här hemma hos mig…. och jag är kär i alla mina nya smycken. Det var så längesedan jag köpte mig smycken att jag blev aldeles till mig när jag fick så många på en gång både från HelenaN och Kat.

Nu ska jag och barnen släpa oss iväg till stan och göra lite shopping, de behöver snyggare skor till kvällens fest och jag ska köpa blommor till jubilarerna, eller hämta ut de blomarrangemang jag beställt är mer sanning.
Vi ska även ta en promenad till grannen på gatan nedan om oss för at låna en locktång, dottern vill ha prinsesslockar i håret i kväll, och jag äger bara en platttång. tur vi har snäll granne som lånar ut åt oss för denna kväll.

I morgon ska jag ha en liten nybörjar träff i scrapbooking här hemma i köket, en arbetskamrat och hennes väninnor kommer hit och ska lära sig scrappa så smått.
Och eftersom två har små bebisar och den andra har varit på resa med pojkvännen så blir inriktingen bebisar och resealbum.
ska göra en LO tillsammans med dem, och jag har ett helt underbart bebisfoto som jag ska scrappa

emilia-och-alice1
två helt ljuvliga raringar och LOn ska naturligtvis skickas vidare lagom till jul för julklapp, så shhhhhhh ni som vet var dessa godingar hör hemma😉

Kram
Katarina

Leave a Reply

