Fått en underbar gåva

för några veckor sedan efterlyste jag någon som skulle kunna hjälpa mig att göra ett fint halsband och armband åt mig inför festen jag ska på till helgen.

Idag damp det ned ett helt underbart pärlset från Helena N. Gissa om jag blev glad. Denna ljuvliga vän har gjort ett halsband och armband till mig bara för att vara snäll… någon betalning ville hon inte veta av… men kunde tänka sig en gåva i gengäld…. (klart hon får det, men den har inte nått fram till henne ännu så jag kan inte tala om vad det är mer än att det är ett mjukt paket inspirerat av vår egen Åländska export i designervärlden Lotta Jansdotter) hoppas det är något som blir uppskattat.
Är du nyfiken på hur mina nya smycken ser ut???

 

armband-helenan
halsband-helenan
TACK SNÄLLA SÖTA HELENA för en helt underbar Gåva…….. min dotter var lite lätt avundsjuk…
KRAM
Katarina

Leave a Reply

