Helgen är snart slut

Fredagens personalfest med bowling och middag blev mycked lyckad. Inte för att jag var någon stjärna på bowling, men jag fick klotet att rulla och jag träffade iallafall käglorna.
lite svårt var det dock, lite bökigt att hitta klot med passlig vikt och lagom grepp, jag har så liten hand att alla klot kändes som om jag skulle tappa dem närsom helst.
lyckades dessutom med konststycket at bryta tumnageln, trots att jag inte har naglar att tala om, så idag är tummen aldeles blå… fråga mig inte hur det gick till, för plötsligt var bara nageln vikt på mitten. Aj aj aj kan jag säga att det kändes.

Middagen var toppen, jag åt skaldjurs meny och var jättenöjd, det var kräftor med chili ingefära och glasnudlar till förrätt, paella till varmrätt, och päron och glass med chokladsås till efterrätt.
smarrigt smarrigt🙂

Resten av helgen har mest varit slö. Barnen bjöd sig över till farmor och farfar igår kväll, så jag och maken fick en hel kväll ensamma så vi tog en rejäl promenad i höstmörkret, och bastu efter det. sen slappade vi i soffan och såg en gammal bondfilm på kanal3 och åt chips och bara myste.
Nice!!!

Har inte så mycket att bjuda på idag, men har en DT LO som jag inte kommit ihåg att visa, det är på vår lilla princessa🙂

papper är sassafrasslass, har även använt glitter thickers, och rubons.
allt finns ju som ni förstår hos Magdas 🙂

Och du har väl kikat in till Magdas blogg och sett allt fint att inspireras av denna vecka??

KRam
Katarina

One thought on “Helgen är snart slut

Leave a Reply

