Blogcandy winner!!

Höll ju på att glömma att det ska vara dragning på blogcandy utlottningen……

Japp nu har jag dragit en vinnare! med 38 härliga kommentarer så var det inte lätt så jag bad min son 5 år att säga ett tal mellan 1 och 38. Jodå, såpass kan han räkna🙂

så han gav mig nummer : 20. så grattis Carola

Maila ditt namn och adress till mig på kadamm(at)hotmail.com så kommer en liten present inom kort till en brevlåda nära dig🙂

KRam
Katarina

One thought on “Blogcandy winner!!

  1. Tjoho!! Vad kul det är att vinna utlottningar!!
    Tack så jättemycket.
    Ska maila adressen till dig strax.😀

    Kramiz

Leave a Reply

