Är helt slut!!

Igår började jag bläddra i lite böcker här hemma, bland annat pure style och inred ditt hem med praktisk feng shui.
Jag tycker det är intressant att läsa, om olika sorters sätt att inreda, och jag har gått omkring här hemma en längre tid och varit missnöjd med hur det ser ut, så idag slängde jag ut make och barn, och började rensa, kasta och möblera om….
nu har jag städat i nio timmar, med undantag för lite mat, och nu är nästan hela huset uppstädat och vädra, skurat och ommöblerat.
Känner mig riktigt nöjd med mig själv. för jag tycker verkligen illa om att städa större sjok, för jag får så ont i mina leder dagen efter. (Läkarna säger att jag inte har reuma, men själv är jag inte så säker om inte det kan vara något sådant då jag får ont tex vid alla väderomslag.)

Nåja, nu ska jag tappa upp ett hett bad, göra en inpackning av håret och njuuuuta av att bara ta det lugnt resten av kvällen.
I morgon blir det ett kortare pass med det jag inte orkat städa ikväll, samt ett träningspass i tvättstugan.

Ha det gott

Kram
Katarina

2 thoughts on “Är helt slut!!

  1. Vad produktiv och duktig du är! Du kan få komma hit och möblera om och städa också om du vill…

  2. Vad härligt det låter! (efteråt alltså). Kul när man får inspiration till att fixa hemma, det händer mig tyvärr alltför sällan.

Leave a Reply

