Vilken ursäkt är sämst??

Idag har min man haft det hett om öronen kan jag säga…
Vi var på besök till svärmor och svärfar, då svärmor var nyligen hemkommen från semester till turkiet. Hon hade varit snäll och handlat tröjor till hela familjen, blixten Mcqueen till sonen, Dora utforskaren till dottern, och helt vanliga fuskade märkes T-shirts till mig och maken. Maken fick stl XXL och jag fick L. perfekt nattskjorta med andra ord, men vet ni vad HAN maken säger??? Katarina kan ju alltid ta min tröja för hon är ju större än mig nuförtiden……

Snacka om örfil!! inte för att jag är mager som en vidja längre, men jag är definitivt inte större i storlek än min man. Gissa vem som kommer att få bo i gästrummet nämste veckan.
Det blev ju inte bättre när vi kom hem, och han som tröst vill bjuda på kladdkaka med vispgrädde. Ja men fatta,,, först göder han mig med godsaker han vet at jag har svårt att motstå, sen klankar han på min vikt offentligt, och vill be om ursäkt med mera sötsaker……

HUA!!! Nä vet ni vad, min käre make kommer att få maxa krediten på sitt amex inom kort,…. nej just det, det fanns väl inget max på det kortet😉 då hans fru behöver lite scrapbookingprylar samt nya kläder. SÅ DET SÅ!!!

Om jag är så fet så kommer det att stå honom dyrt den närmaste tiden…. oj oj oj…..

Nu undrar jag, vilken är den sämsta ursäkt ni fått höra någon gång??

KRam
Katarina

3 thoughts on “Vilken ursäkt är sämst??

  1. Nääää, sa han verkligen så?! Fy, han förtjänar att krypa för dig nu och fjäska ordentligt. Massor med scrapprylar! Kramar

  2. AAAaaaargh!!!! Min make hadde nok også fått bodd en uke på gjesterommet etter en sånn kommentar!!!!
    La han bare betale med AMEX sin… lol!

    Herlig blogg du har, med masse vakre kunstverk å se!

    Håper du blir en fast gjest hos StampARTic også! ;o)

  3. Näää – det var det värsta – han borde skämmas att säga så till sin älskade fru…. GRRR!
    Tänk på att du är en mycket VACKER person på våde insidan som utsidan.
    Kram, HelenaN

Leave a Reply

