Någon som vill hjälpa mig??

jag måste erkänna, jag är urusel med pärlor, jag önskar jag vore lika duktig som många andra på att pärla, men jag får bara inte till det.

15 nov ska jag på fest, ett 40års kalas och jag skulle vilja ha ett nytt set med vackert halsband och armband som matchar mina kläder… dvs rött och jeansblått alternativt turkost och vitt. gärna något som är med berlocker och pärlor av någon form. är det någon kreativ människa som skulle kunna tänka sig att hjälpa mig att pärla halsband och armband åt mig??

hinner man göra det på två veckor?? och vad kan det tänkas kosta?? festen är 15nov, och posten tar ca tre fyra dagar hit…. så att ni har koll på hur lång tid ni har på er att skapa skulle vara roligare att sponsra någon av mina pysselvänner än att köpa ett i butiken som antagligen fler på festen kommer att ha lika då vi bara har två juvelerarbutiker i stan.

kram Katarina

2 thoughts on “Någon som vill hjälpa mig??

  1. Pärldrottningen jobbar på Alandiabolagen i Mariehamn och heter Tessa. Hon gör fantastiska saker! När du ringer växeln är det hon som svarar.😉

Leave a Reply

