Jag har hittat mina ögon :)

Mina glasögon är funna!! Hurra!!
De låg undangömda i en av dotterns små handväskor… så tur var väl att ingen stigit på väskan….
Däremot har veckan utan ögon nu straffat sig…. i morse vaknade jag med sprängande huvudvärk a´la rejält tilltagen snart migränanfall. Då jag oftast får migrän av spänningshuvudvärk i botten så började jag dagen med först muskelavslappnande tablett för att spänningarna i kroppen ska ge med sig… och ovanpå det en migräntablett (enligt läkarordination) så lagom till lunch kände jag mig nästan som människa igen… men nu är värken här igen… så kvällen kommer att bli lugn, ett hett bad med bubbelmassage och en rejäl cocktail av värkmedicin till kvällen igen.

I övrigt händer inte mycket….. lite scrappande som jag ska testa att skicka in till en tidning… vi får se hur det går, så inget att visa idag

Ha det gott
Kram

Leave a Reply

