Var börjar man leta??

Mina glasögon är borta… fodralet det brukar ligga i är tomt,…. däremot ligger mystiska små papperslappar i fodralet.. så jag misstänker att “småtroll” varit framme. om inte jag blivit helt senil det senaste förståss… vilket inte vore helt omöjligt det heller….
Så min fråga är… var börjar man leta??
Har sökt igenom mitt pysselrum, och hittar dem inte… börjar bli lite lätt desperat då huvudvärken börjat komma smygande efter ett par dagars slarvande med ögonen.
Om de inte kommer fram måste jag leva med att vara utan i två maånader tills min ekonomi tillåter ett par nya glasögon… för ögon måste jag ha annars blir jobbet en plåga tillslut.

Så hjälp mig… tips, var brukar era barn gömma saker?

Leave a Reply

