Julkort :)

Att skicka det årliga julkortet till släkt och vänner är för mig en härlig syssla, men att skicka samma sorts julkort varje år kan tillslut kännas lite trist.
I år har jag gjort något alldeles extra som julkort till barnens gammelmormor (dvs min mormor) – jag har gjort ett litet minialbum med bilder på mina barn. Jag hoppas det kan inspirera även er till att tänka “outside the box” när det gäller årets julkort till släkten!





Stommen till albumet är gjort på vanliga lamineringsark och mönsterpappren jag använt kommer från Maja Designs kollektioner Juletid och Skördetid. De passar så fint tillsammans då de går i samma färgskalor. Jag har också använt Primas blommor Painterlys, knappar, journaling cards, band och tyll – och allt finns såklart i Magdas shoppen!
/ Katarina

Leave a Reply

