Lite mycket just nu

Hela familjen är på besök till värmland. Min mor är som jag berättat sjuk i cancer, och vi är nu på besök, då hon just påbörjat en cellgiftsbehandling, och vi inte riktigt vet när vi kan träffas igen… då hon är mer infektionskänslig nu.
så vi passar på att komma nu när alla barn och vi själva är friska, för det sägs att årets flunsa ska bli ruggigt tuff.

ska dessutom på barndop på lördag, bästaste vännen med sambo har barndop för sina söta tvillingar.
ska bli så skoj att träffa henne och hennes familj igen.

Har en hel hög med LOs och annat skoj som jag gjort till Magdas, men ni får vänta lite till innan ni får se dem men håll ögonen på magdas blogg säger jag bara…… där finns massor av inspiration och vem vet vad som händer där

Uppdaterar mer när jag kommer hem igen….
Ha det gott

Kram
Katarina

7 thoughts on “Lite mycket just nu

  1. Förstår att ni tar chansen. Min syster och mamma har också cancer och genomgår båda cellgifts behandling nu.
    Väntar på spänning på dina DT alster.

  2. Förstår precis vad du går igenom. Min mamma och min syster genomgår också cellgifts behandlingar nu.
    Väntar på dina DT alster med förväntan.

  3. Min syster var ju på samma dop som dig i helgen och hon berättade att du hade gjort så fina gåvor till småtjejerna, nu är jag jättenyfiken och hoppas du laddar upp bilderna här. Kram

Leave a Reply

