Inspirerad

I går var en otroligt inspirerande men stressig dag….
Upp tidigt, 5.45 ringde väckar klockan, sen var det dusch bära packningen till bilen och bege sig till sverige och till söta DT-mamman Anette
Efter en lite lätt felkörning in på västa kostigen kom jag fram till världens mest inspirerande träff.
Jag kände mig dock som en virvelvind…. stormade in, pratade högt och massor, skrattade massor, och stormade ut igen för att hinna med sista färjan hem igen. och var hemma strax efter 23 igen.
Hoppas nu att ingen tyckte jag var FÖR mycket bara😉

Blev superinspirerad även om jag bara hann med en LO på själva träffen pratade ju som sagt mest och beundrade alla andras vackra verk, och svor över att inga foton passade…… tänk så man blir när man är van att skriva ut bilder precis när man behöver dem., men i tanken har jag flera projekt på G och en blev klar nu i morse. måste på något sätt göra tre projekt denna vecka, då jag far till sverige på onsdag….
Håll utkik i magdas blogg för det kommer massor av inspiration inom kort🙂

vi fick även testa pearl makers… äger en rosa… och kan säga att har ni inte en sådan tub med härligt pärlemor som blir superfina pärlor när man duttar så kan jag säga att kika in på Magdas blogg… både KarinB och EmmLa har gjort superfina alster att inspirera med.
Och har du ännu inte inhandlat pärlband så kika in till Magdas… det är ju så fint att dekorera med tillsammans med blommor och blad.

Ha de gott…. för nu ska jag krascha ned i sängen och sova som en liten spädgris till i morgon bitti🙂

Kram
Katarina

2 thoughts on “Inspirerad

  1. ååå vad det lät roligt med DT träff.. och DU lät riktigt rolig att ha med.. tihi.. återigen måste jag säga tack för dina fina ord på Bad Girls.. TACK För påhejjandet!! KRAM

Leave a Reply

