Nu är det dags :)

om en timme är det dags att ta sig ut till bilen och fara till färjan…. nu är det äntligen dags för Magdas DT-träff.
Det har varit ett sjå att packa…. men än en gång har jag fått nytta av de prylar pappa får hem från sitt jobb på KåKå.
Tur att han är så snäll! i somras fick jag en ENORM strandväska med företagets logo på… och då menar jag enorm väska, för den är nog tillräckligt stor att användas som badkar för mig iallafall🙂
Den har fått tjänstgöra i vår familj på alla strandresor i sommar, men just nu tjänstgör den som scrapping väska.
fick plats med en hel del, och att packa lätt….. hur gör man det med scrapping??
tycker jag har packat om och packat om… och trots det så har jag denna enorma väska med saker med mig.
Har dessutom en ryggsäck för kameran och lite andra prylar som jag inte fick ned i väskan igår.

Hoppas Anette har gott om plats…. för hur ska vi alla få rum???

NEj…. nu måste jag bege mig…..

Ha det gott… så hörs vi efter denna inspirerande helg

KRam
Katarina

2 thoughts on “Nu är det dags :)

  1. Hoppas du får en rolig dag i Sverige!!!

    Mitt bidrag var från en stipendiefond, så det är inte bara jag som fått pengar. Men hade varit intressant att veta hur många som fått och vad genomsnittet låg på!

  2. guuu va skoj med träff!!! VA avis jag blir!
    Du kommer få jätteroligt, det är jag helt säker på =)
    Hoppas båtresan inte gungade för mycket.
    Sen när vi fått iordning i huset är ni ju mer än välkomna till Vimmerby! då får vi åter igen pyssla lite, den lilla tid vi hinner😉
    Stor kram Petra

Leave a Reply

