Bläää det regnar..

ursch så trist det är… tänkte ta en tur med stavarna idag efter jobbet, men det har ösregnat hela dagen… så det får bli en tur på motionscykeln framför tvn om en stund… även om jag inte riktigt gillar den typen av motion.

Har även fixat lite foton inför träffen hos anette på lördag… och det känns konstigt att inte veta vad man kommer att scrappa med… iom att jag har en fotoskrivare så har jag blivit oerhört lat… jag redigerar det foto jag tycker passar till de papper jag har, och nu måste jag lite fundera vad jag kan tänkas behöva för foton.
här kommer ett smakprov på bilder jag tänker ta med mig🙂

nu ska jag göra ett ryck i tvättstugan innan jag sätter mig på motionscykeln för ett träningspass🙂

Ha det gott

KRam
Katarina

2 thoughts on “Bläää det regnar..

  1. Jag har flera gånger talat om för dig att jag också finns på K-joi studios men har hittils inte fått någon respons. Ibland läser man inte sina egna trådar på forumet eller så är det inget intressant.

    Kul med en till svensk tjej där i alla fall.

  2. God kväll.
    Vad duktig du blivit med att träna! Hoppas att familjen ger dig beröm och att du märker resultat.
    Kram.

Leave a Reply

