Hurtbullen!

den här veckan har jag och grannen varit ute varje kväll på en och en halv timmes långa promenader med stavarna.
det har verkligen varit skönt… orken har varit i bott, så frisk luft har varit välbehövt.

Har inte scrappat något alls denna vecka.. men har två DT-projekt på G som jag försöker få ihop på något vettigt sätt… så nu ligger de bara och väntar på inspirationen.
har även jobbat med photoshop och börjat fixa lite olika foton att scrappa med inför helgens DT träff. Det ska bli så skoj att träffa de andra… jag som knappt träffat några andra scrappare live… förutom söta Petra/paradise som tog hela familjen med sig på besök till oss i somras.
nu håller jag tummarna för att det otroligt vackra vädret ska hålla i sig så att helgens båtresa blåser om intet.

HA det gott
KRam
Katarina

2 thoughts on “Hurtbullen!

  1. Vilken fin bild på er!!!! Kul att Tom också gillar att fota. Annars tycker jag att det ofta är så i familjer att det alltid är en som fotar, vilket ju blir lite synd i längden när man tittar i fotoalbumen.

    Lite konstigt är det ändå att både du och dina föräldrar älskar att fota men inte alls Daniel!

Leave a Reply

