åkte ur topdesigner

men glad är jag för det….. den här veckan blir hektisk… jag har möten på jobbet som kommer att ta på lite… maken har flera kvällar uppbokade med jobbet, bland annat torsdag och fredag.
På lördag blir det en maraton dag…. upp tidigt… med färjan som avgår 8.00 för att åka till kapellskär…. däreifrån ska lilla jag orientera mig fram till min söta DT-mamma som har träff för oss alla i teamet… hon frestar dessutom med god mat så vad ska en matglad flicka som jag göra?? tacka ja naturligtvis….. sen att man är hemma lagom till midnatt är något vi talar tyst om…
det ska bli superskoj att träffa de andra i teamet….
att dessutom slippa hemifrån en hel dag och bara göra sånt som jag tycker är skoj är ju bara en bonus😉

Idag har det inte blivit det minsta pysslande…… dagen har varit minst sagt kaos… upp tidigt, jobba hela dagen, möte på ungdomspsyk, hem laga middag, kånka med sig båda barnen då sonen ska på fotbollslekis, därefter direkt till kusinen på födelsedagskalas… kom hem för bara några minuter sedan.
nu ska alla i säng och i sova för i morgon ska alla upp extremt tidigt.

Ha det gott
KRam

KAtarina

Leave a Reply

