world Cardmaking day!

idag är det world cardmaking day…. passa på att skapa lite kort. inspiration finns i magdas blogg för den som vill ha det
Själv har jag ingen möjlighet att visa något nyskapat, då de senaste dagarnas energi varit låg, och dessutom har min dator fått tuppjuck så den har rensats på alla program, och nu väntar bla photoshop på att bli installerat igen.

Just nu planerar jag inför nästa helg. Då har Magdas en träff för sina DTs och naturligtvis far jag ju dit🙂
båtbiljett är bokad, packning pågår och o´j oj hur ska jag få med allt?? och vad ska man ta med/rensa bort??… jag måste nog lite minska min packning.

det kommer nog ändå se ut som om jag flyttar in hos anette när jag kommer dit

Leave a Reply

