ÄNTLIGEN FREDAG!!

Idag känner jag mig som ett urvridet lingon. supertrött. Orken har varit superlåg den här veckan som varit. börjar tro att mitt järnvärde är åt skogen igen.
Har verkligen fått släpa mig upp på morgonen, jag som stiger upp ca 5.30-6.00 på morgonen utan att känna mig trött i vanliga fall får släpa mig upp ur sängen kl 7.30 för att hinna till jobbet i tid.
nu är det iallafall fredag, och ikväll ska familjen festa på lite kyckling med fetaost och klyftpotatis.
Kanske far vi och hyr en film. Har fått tips av Linda/knorrigt min DT kollega att PS I love you ska vara en riktigt bra film.

nä nu ska jag börja förbereda middagen och ta reda på lite tvätt för att sedan sjunka ned i soffan och bara glo ikväll,

Hoppas alla får en riktigt skön helg.

Kram
Katarina

2 thoughts on “ÄNTLIGEN FREDAG!!

  1. Ja, om man gillar såna filmer så klart. Men glöm inte näsduken för sjutton, om du inte gråter så är du omänsklig tror jag.🙂

    Om jag ska bli glad brukar jag se Three to tango, den har några år på nacken men alltid lika bra! Den är med Neve Campbell, Chandler i Vänner, Oliver Platt och han i serien Advokaterna. Legally Blonde brukar få mig på bra humör också, det är nog bara för allt rosa i den.😉

    Kramar

  2. Hej! Välkommen i “järn-klubben” jag vet hur det känns. Käkar järn så jag tror jag ska bli stålmannen!! Ha det gott, vännen! Hoppas vi kunde ses snart….hinner inte scrappa😉
    KramiZ

Leave a Reply

