det blir inget LC-mässan för mig

Vet att flera hoppats på att få träffa mig där… men av flera olika personliga anledningar har jag ingen möjlighet att fara.
Jag har avbokat min plats, och det känns lite tråkigt, men det kommer fler tåg… har planer på att ev ta ledigt från jobbet och fara på scrapeventet till våren, men vi får se…

ha det gott

KRam
Katarina

One thought on “det blir inget LC-mässan för mig

  1. woho.. jag såg ditt namn på honorrollen.. Grattis.. uff.. jag tycker inte att det blir nå färre namn på listan dock.. det känns som vi är sååå många än.. huh *nervös* GRATTIS igen iallafall.. undrar vad nästa klass blir!!

Leave a Reply

