För första gången på länge

tänker jag inte gör någonting den här helgen.

Mitt bidrag till TopDesigner school är inlämnat, Jag har inget DT-arbete att jobba med för tillfället, och ja, det ska bara vara mys den här helgen Inget scrapande.

Nä jag är inte sjuk… bara lite sugen på att mysa med familjen.

Det enda jag har att göra är att jobba lite med att scanna lite foton under helgen.

På tisdag har vi “lära känna varandra dagen” på skolan, då har vi olika aktiviteter där elever ur varje årskurs måste jobba tillsammans i grupper och lösa olika samarbetsövningar. och en av övningarna i år är att försöka klura ut vem som är vem på olika fotografier.

Jag har nu en hel hög med foton på mina arbetskamrater som små… och dessa ska jag scanna och printa ut på papper så att inga original blir förstörda.

Det har varit jätteroligt… de har kommit smygande med sina foton… och det är jätteroligt att få se en annan sida av sina arbetskamrater. Nästan som att smygkolla in i allas familjealbum… tänk er att få ett foto på chefen som barn…… ( dessutom fyller han 40 i år) det kan bli hur kul som helst innan det är klart😉

dessutom är det bara jag som vet vem som är vem🙂 hehehe……

nä nu är det dags för en bastu med maken… en smirnoff Ice och sedan somna gott i soffan medan maken zappar bland kanalerna🙂

Ha det gott

This weekend Im going to do nothing… just hang around with my family.

The only thing on the agenda is to scan som photos for a get together day at work next week.

Photos of my colleges when they are children…. its really fun to se all these cute pictures….

well now its time for a sauna and a smirnoff ice… and fall asleep on the sofa when my husband zap around among all the channels on TV

Have a nive weekend

KAtarina

2 thoughts on “För första gången på länge

Leave a Reply

