Mitt bidrag till tävling #3

Jag har lämnat in min uppgift till BadGirlsKits topdesigner school utmaning.
Japp, nu tror jag att jag hittat fram till min LO. Utmaningen var ju som jag skrev i ett tidigare inlägg att jobba efter uttrycket “less is more” och jag kan säga att det är svårt att göra en LO utan speciellt med dekorationer., och dessutom använda sig av mycket tom yta på sin LO.
Nåja… åker jag ut den här omgången så är det kanske ok, för jag gjorde så gott jag kunde.


Bilden är stämplad med bubbelplast, sedan har jag lagt blänk med sakura penna på några av bubblorna, och därefter lagt på 3D lack.
Jag har även använt mig av wellpapp och floss, charms och mirabylls superfina tickets som jag skrivit ut på daorn här hemma och chalkat lite. (ska försöka leta upp länken till dem för den som ännu inte hittat dit)
Nu är det bara att hålla tummarna fram till måndag morgon, då man får veta om man klarat sig eller ej.

Well I have turned in my assignment for BadGirlskits topdesigner school, and well I think I have made it quite well. But if I get kicked out this week I understand why, because those pages made so far for this week is just totally amazing.

My page is made wit bubble plastic, some acrylic paint, sakura gellyroll pen, glossy accent, cardboard, and braceletcharms. and some hand made tickets made by mirabyll. ( I hope to get a link for her page soon)
Now its time to keep fingers crossed until monday morning when I will find out if I made it or not,,,,,,

Katarina

Posted in LOs

One thought on “Mitt bidrag till tävling #3

Leave a Reply

