Gahhhhhh

jaha då börjar jag igen, jag kan aldrig känna mig riktigt nöjd känns det som. Veckans utmaning på Badgirls är att göra en LO som är “Less is More”

Jag KAN INTE göra sådana LOs……

jag känner på mig att just detta kommer att sänka mig ut ut tävlingen.

Jag har gjort ett första försök, som jag tänker känna in mig lite på…. och jag har även en ide om ett annat upplägg, så något att lämna in kommer jag att ha… frågan är om det håller tillräckligt hög kvalite för att gå vidare en vecka till.

på denna har jag försökt mig på att för första gången brodera på en LO, och det var inte det bästa jag gjort kan jag säga.
Nåja, vi gör ett försök till med ett annat tema, så får vi se vad som känns bäst.

För den som vill kika in på tävlingen och dess utmaningar måste gå in på Badgirls messageboard och klicka in sig på Bad Girls Top designer där finns olika rubriker att kika på.
Att tävla går inte om man inte varit med från början, men man kan kika på alla utmaningar och lära sig trots att man inte tävlar.
superskönt forum, och stämningen är trevlig… kika i deras galleri om ni är dår också… för det finns verkligen massor av talang i det galleriet.

Ive done a page for the Badgirls Contest,,, and as usual Im not satisfied,
This time the theme is Less is more, and I cant get it right…. this week Im shure will be my last.

but I have some Ideas for another page… I will try that to before I throw in my towel.

Katarina

2 thoughts on “Gahhhhhh

Leave a Reply

