åhhh jag vill haaaaaa

Nu vet jag vad jag önskar mig i födelsedagspresent och julklapp det är ju inte så långt kvar nu… dags att förbereda sig utifall man varit så snäll att man får presenter….

1. en clip it up förvaring någon som är händig och kan göra en, eller som vill skaffa mig en i present…. den kostar bara 60 dollar plus frakt och tull

2. en linjal…. och inte vilken linjal som helst…. den här linjalen

3. en prenumeration på tidningen Creating Keepsakes

4. sen vet jag att jag borde önska mig kläder eller pengar som jag kan använda till att köpa kläder för… min garderob har börjat tyna bort… men det känns som om jag vill komma igång och träna lite först innan jag köper något nytt. känner mig mest som barbamamma just nu men det beror nog på för mycket gott

5. en träningskompis… pigg glad, och gärna med lite diktaturfasoner när det gäller att träna… ingen vill träna med mig och det är så tråkigt att fara och träna själv… faktiskt, jag gillar att ha någon att prata med på vägen dit, peppas av och peppa själv,,, hade förr, men nu när jag bor här på den förbenade holmen så är det som förgjort,😦
men som det ser t nu får jag nog ta mig i kragen själv och fara och träna… men det är så trååååkigt själv ….

3 thoughts on “åhhh jag vill haaaaaa

  1. Hejsan!! Om jag inte har helt fel för mig så har scraproom en sådan clip it up förvaring. Ring till dem och fråga, eller skicka ett mail. http://www.scraproom.se är nämligen själv sugen på en sådan.
    Mvh Anna

  2. En sån förvaring verkar käck, tål att funderas på. Borde nog själv börja fundera på en önskelista då jag snart fyller och julen närmar sig.🙂

Leave a Reply

