mitt andra försök/ my second try

Är ju som jag nämnt tidigare med i BadGirlsKits topDesigner school och jag kan säga att jag sätter lite press på mig själv just nu…
har gjort ett bidragsförsök till… och jag känner att jag inte vet vilket bidrag jag ska skicka in.
vilket bidrag har jag störst möjlighet att komma vidare med??
mitt nya försök ser ut så här….

vilket tycker ni jag ska lämna in?? vilket tror ni tilltalar mest så att jag har möjlighet att stanna kvar i tävlingen??

As Ive said before, Im trying to keep my head up in BadGirlsKits top designer school, and I can tell you its a huge challenge for me.
Ive already done one page for the #2 assignment, but now I’m not sure which one that will give me enough credit to let me stay in this competition.

which one do you like best??

Posted in LOs

5 thoughts on “mitt andra försök/ my second try

  1. Jag hade valt thailands lo, pga du har lyckats så bra att få färgdetaljer ur fotot till lo,n. Men båda är UNDERBARA!!!!

  2. Jag hade också valt thailands lo:n då den är mer out of the box än den andra🙂
    Men jättefina båda
    Helena

  3. Det är svårt men jag skulle skicka in den blåa. Tycker om Thailand också men den blå tycker jag ännu lite mera om.
    Kommer du att åka till LC-mässan.

  4. Jättesvårt! Thailand lo´n är kanonfion och du har lyckats få fram de starka färgerna ur fotot och den gröna grenen på ett kanonfint sätt. Men jag gillar nog den blåa mera som ger ett harmoniskt intryck och fångar era vackra blåa ögon! Lycka till i tävlingen!

Leave a Reply

