Åter till kolgruvan

känner mig verkligen asocial just nu… och trivs bäst här i mitt rum, där jag kan pyssla, klippa, och bara klappa på dekorationerna.

Har beställt och fått hem en hel hög med superfina papper från Magdas och nu känner jag mig lite inspirerad igen… och det känns som om att hittar jag nu bara det där helt perfekta fotot så ska nog den där topdesigner school på badgirlskits bli klart före morgondagens kväll.🙂

ha en trevlig kväll!

I feel a little off right now, don’t want to hang around people. I fell the best in my little room, with papers, scissors, and embellishments.

I have ordered some papers from Magdas so now i feel inspired to create a masterpiece for topdesigner school well Im ironic if you didnt notice😉

have a really nice weekend

Katarina

Leave a Reply

