Jag har suttit och knåpat på mitt bidrag till BadGirlskits Top Designer utmaning #2. där det gäller att blanda olika mönstrade papper utifrån färger i fotot…. inte helt lätt och samtidigt skulle man tänka lite outside the box, och hmmm ja jag är inte riktigt nöjd, och har börjat fila på en annan LO.

Ive been working on my #2 submission for Badgirlskits topdesigner school
The task is to make a page with different patterned papers, and use colours from the photo. At the same time its ment to think outside the box…
Well Im not really satisfied with my page, and have started to make another one, and see if thats getting better, due for this page is bu saturday for me, so Im in a hurry

Katarina

Posted in LOs

3 thoughts on “

  1. Vilka underbara färger du använt på LO:n!

    Är det ok att jag länkar till din blogg? Du får gärna länka till min i din ifall du vill.

  2. Helt klart denna LO till tävlingen!!

    Den har en snygg komposition utan att för den skull vara rörig. Du har valt papper som harmonerar med varandra men som ändå sticker ut litegrann. Lagom dekorerad också!

    Superduper i mina ögon!

Leave a Reply

