Nu kan jag visa ett litet projekt jag gjort/ Now I can show you a little project of mine

sötaste vännen Petra/paradise gifte sig 080808 med sin johan… och efteråt fick jag äran att se några av hennes bröllopsfoton… och även äran att scrappa ett av dem… och detta med brud och brudnäbb var bara så ljuvligt att jag inte kunde låta bli det


jag har använt mig av ett prima paintable papper och även spets och lite blommor🙂
Kram vännen… jag är så glad att jag fick detta förtroende.

KAtarina

My Dearest scrapping friend Petra/paradise and her husband got marred 080808, and afterwards I got the wery honorable work to look at the weddingpictures, and ofcourse I couldnt keep my fingers away… and I scrapped this page for my friend and sent it to her as a gift.
Im so glad I got this opportunity to do this for my darling frend🙂
I have used Prima paintable paper, some lace and flowers.

enjoy!

Katarina

Posted in LOs

11 thoughts on “Nu kan jag visa ett litet projekt jag gjort/ Now I can show you a little project of mine

  1. Hej bruden! Kolla in min blogg så ser du vad som senaste tiden hållit mig sysselsatt….och kommer även framledes.
    Vet ej när jag ska hinna med att scrappa *blinkeblink*
    Kramis

  2. Wow … jag blir alldeles mållös! Jag förstår att det var hedrande att få scrappa ett sånt fint bröllopsfoto, men du har gjort det så himla bra! Gillar dekorationerna, stilen … wow säger jag bara.

  3. Hej Katarina, Det var längesedan jag var inne o sa hej. Vad många underbara saker du skapat. Jag är mållös.:)
    Ha det bäst !!
    Kram
    Helena

Leave a Reply

