Kreativt kaos

Idag har jag försökt att jobba ikapp lite av det jag inte hunnit med när jag legat nedbäddad i min säng.. oj som jag har saknat att scrappa… tänk de märks när man inte skapat på några dagar hur det kliar i fingrarna att komma igång.

fortfarande har jag inget att visa för er… förutom mitt otroligt kreativa kaos på skrivbordet

Today I have been trying to make up for time I have been sick this week, and my did I miss scrapping or what?? Well still nothing I can show you guys except my very unorganized desk…

One thought on “Kreativt kaos

  1. Oj oj ja det är kaos helatiden i mitt lilla scraprum….
    Hoppas du får en massa gjort!
    KRAM o fortsätt krya på dig!

Leave a Reply

