Illamåendet och magvärken är tillbaka

har inte haft kännningar på hela sommaren, men nu är den tillbaka med rejäl smärta.
Så jag misstänker att det är magkatarren som spökar igen. måste nog ringa hälsocentralen för att få nya tabletter så att jag kan leva normalt, för just nu gör all sorts mat och dryck ont, och illamåendet gör att man känner sig som om man går och sväljer lite extra för att håll allt på plats.

pänningshuvudvärken sitter även den kvar, och smärtstillande hjälper inte, så det är verkligen tufft just nu, och godissuget blir värre än vanligt när jag har huvudvärk

nu ska jag återgå till mitt jobb, uppdaterar mera senare idag

KRam
KAtarina

Leave a Reply

