Fredag fredag

Ja då var det fredag igen då, huvudet värker som tusan…. tror att jag måste försöka kolla synen vid tillfälle, jag känner att mitt ena öga har svårt att fokusera, så jag misstänker att mitt yttepyttiga brytningsfel har blivit värre,det känns ungefär som om man glömt göra ren glasögonen och det är just lite utsmetad smuts på glaset. men glasen är rena och inget smetat smuts… så jag misstänker att det är boven till min huvudvärk.

i övrigt är allt bara bra, jag är lite hemlig just nu då det mesta jag skapar ska skickas iväg till olika ställen för att visas offentligt, och det kan inte visas på bloggen riktigt än, men det kommer det kommer. den som väntar på något gått kan vänta förgäves, men inte denna gången🙂 massor av fint är på kommande, men det måste till andra instanser först innan jag kan visa här

i morgon ska vi på 40 års kalas så då blir det nog inte allt för mycket skapat… och söndag går åt till att vila upp sig.

Ha det gott

KRam
KAtarina

One thought on “Fredag fredag

Leave a Reply

