Välkomna! Welcome!!

Nu har jag bytt bloggportal, och kommer från och med nu att mestadels hålla till här.
Min gamla blogg kommer att finnas kvar som galleri och inspiration, men kommer inte att bli uppdaterad i samma mängd som tidigare, utan det kommer att ske här.

Jag kände att min gamla blogg inte riktigt kunde ge mig det jag ville ha,
denna blogg är ännu inte optimal heller, men det kommer den väl att bli bara jag får chansen att lära mig alla funktioner🙂

Känn er som hemma och välkomna till min nya lya!!

Kram
KAtarina

Ive changed my blogsite, and from now on Im going to spend most of my time here🙂
The other blog at blogg.se will stay as an inspiration, but will not be updated as it used to be

This blog is not optimal yet, but I hope it will be before Im done🙂
Please look around and make yourself at home🙂

Big hugs
Katarina

One thought on “Välkomna! Welcome!!

Leave a Reply

