Några sneek peaks på LOs

eftersom jag inte kan visa dem helt och hållet så har jag valt två detaljer från några LOs som jag vill ge er som en liten aptitretare på vad som kommer bara jag får ok att visa dem i min blogg.

LO nr 1sneekpeak-nea-sover-som-en-angel-2  sneekpeak-nea-sover-som-en-angel1

 

Lo nr 2sneekpeak2-beauty sneekpeak1-beauty1

kan säga att det är lite ny stil för att komma från mig… men jag kan säga att de är riktigt fina🙂

ha det gott

KAtarina

Posted in LOs

Leave a Reply

