Jag har städat

och då menar jag verkligen städat… för jag har nu ont i hela kroppen.
Eftersom barnen tydligen skolade in sig på dagis i raketfart så blev det plötsligt tid att gå hemma på🙂 så då tog jag tag i något jag dragit mig för LÄÄÄÄÄÄNGE.
Jag städade först kök och tv rum, där behövdes det lite intensivvård för att komma fram, och sen har jag nu i ungefär 5 timmar städat mitt scrapping-rum.
Jo jag skojar inte 5 timmar har det tagit, och då är det fortfarande lite som ska göras, jag ska sortera alla mina mönsterpapper tex.

Tid tog det pga att jag bestämde mig för att inte bara göra en grundlig städning från golv till tak, jag möblerade om lite också.
Har irriterat mig en tid på att det blivit olika vrår där saker hamnat i hög pga att det inte går att koma fram ordentligt, så idag flyttade jag runt på några hyllor och vips blev det mycket lättare att nå in i alla skrmslen och skåp.

Nyfikna på hur det ser ut??

Helt säkert??

ok då🙂

här är själva kontorshörnet i rummet, där jag sitter vid datorn, och när jag jobbar med skolmaterial osv….

 

dsc_7804

och här är min älsklingsplats i vårt hem:

dsc_7805

så så ser det ut just nu, men jag misstänker att det tar inte många dagar så ser det ut som ett bombnedslag igen🙂

 

Ha det gott, nu ska jag surfa runt lite innan det är dags för sängen

Kram
KAtarina

Leave a Reply

